Skip to main content

Obchodní podmínky

I.VÝROBA NA OBJEDNÁVKU A SLUŽBY

I. ZÁKLADNÍ USTANOVENÍ

Tyto Obchodní podmínky (dále jen „OP“) upravují vztahy mezi smluvními stranami Kupní smlouvy, kdy na jedné straně je výše uvedená firma SILVIE BUGANSKÁ, IČ:08573484 (dále jen „Prodávající“), která je také provozovatelem internetových stránek www.silviebugi.cz a na straně druhé je fyzická, popř. právnická osoba neboli Kupující (dále jen „Kupující“). Kupující podepsáním smlouvy potvrzuje, že se seznámil s těmito OP, a že s nimi výslovně souhlasí, a to ve znění platném a účinném.

Odkaz na OP obdrží Kupující v příloze potvrzení o uzavření Kupní smlouvy na Kupujícímzadanou emailovou adresu, popřípadě jako dodatek smlouvy při osobním podpisu. Daňový doklad obsahující základní údaje ze smlouvy obdrží Kupující při převzetí výrobku Prodávajícím.

II. Objednání a dodání objednaného zboží, cena a forma úhrady (mimo e-shop)

Kupující může kontaktovat Prodávajícího těmito způsoby:

  1. vyplněním formuláře na stránkách www.silviebugi.cz
  2. telefonicky nebo e-mailem (viz kontakty)

Kupující sdělí a popíše dodavateli svou poptávku. Prodávající není povinen projevit o realizaci a dodání poptávky zájem a tuto může odmítnout. Projeví-li Prodávající o tuto poptávku zájem, smluví si s Kupujícím termín a místo schůzky. Tato schůzka není účtována, nedojde-li k písemné dohodě o proplacení této služby mezi oběma stranami. Na schůzce dojde ke specifikaci poptávky Kupujícího. Pokud Prodávající neshledá po seznámení s poptávkou překážky k realizaci, dojde ke zpracování návrhu pro následnou výrobu. Designový návrh je zpoplatněn dle velikosti zakázky. Cena je obvykle stanovena po schůzce a je odsouhlasena oběma stranami a podpisem sjednání zakázky. Tato služba je vyúčtována samostatně, nedojde-li k uzavření zakázky mezi Kupujícím a prodávajícím. Pokud se Kupující a Prodávající dohodnou na realizaci, obvykle se cena za zpracování technické dokumentacedesignového návrhu účtuje na konečné faktuře až s předáním díla.

Na základě schváleného návrhu, obsahujícího detailní zpracování zakázky vč. uvedení vybraných materiálů dojde k nacenění zakázky. Cena je uvedena jako jednotná a obsahuje:

  1. zpracování návrhu
  2. materiál na výrobu zakázky
  3. práci-výrobu zakázky
  4. ostatní běžné náklady

Cena je vyjádřena vždy jako jedno číslo včetně všech poplatků a daní. Nejsem plátce DPH.

Po schválení technické dokumentace a ceny dochází k podpisu závazné objednávky. Součástí objednávky je vždy popis díla vč. přiloženého návrhu, výše konečné ceny, termín sepsání, plánovaný termín dodání objednané služby, termín a forma úhrady za předané dílo. Podmínkou pro započetí výroby je úhrada zálohové faktury na dílo, která bývá zpravidla ve výši 50 % z celkové ceny díla, nedomluví-li se strany jinak.

Po vyrobení objednané služby kontaktuje Prodávající Kupujícího a spolu smluví termín dodání.

Po realizaci a předání díla podepíší obě strany Protokol o předání díla s případnými poznámkami. Kupující zaplatí Dodavateli kupní cenu za dílo. Prodávající je povinen vystavit Kupujícímu fakturu/daňový doklad za toto dílo.

Způsob platby:

Kupující má možnost volby mezi těmito způsoby platby objednávaného zboží:

  1. Bankovním příkazem k úhradě – Kupující uhradí zboží převodem na účet společnosti (je nutné uvést správné číslo účtu, částku v Kč, variabilní symbol, datum splatnosti). Fakturační adresa: Silvie Buganská, Arraská 1233/3, Ostrava-Zábřeh, 700 30. Číslo účtu: 28573484 / 5500. Účet je veden u Raiffeisen Bank. Jako variabilní symbol uveďte číslo objednávky. Platbu je nutno zadat s dostatečným předstihem před předáním díla, neboť dílo bude předáno po připsání celé částky na účet Prodávajícího.
  2. Okamžitým bankovním převodem pomocí vygenerovaného QR kódu ( prodávající vygeneruje na místě QR kód opatřený variabilním symbolem – číslem objednávky v částce odpovídající smluvené ceně za dílo, popř. byla-li uhrazena Zálohová faktura bude celková částka o zálohu ponížena). Zboží bude předáno po připsání platby na účet Prodávajícího. Fakturační adresa: Silvie Buganská, Arraská 1233/3, Ostrava-Zábřeh, 700 30. Číslo účtu: 28573484 / 5500. Účet je veden u Raiffeisen Bank.
  3. Hotově při převzetí v místě provozovny (zboží je možné uhradit hotově a převzít po domluvě termínu na adrese provozovny Syllabova 60, Ostrava-Vítkovice, areál MSD). Byla-li uhrazena Zálohová faktura, bude celková částka o zálohu ponížena.

III. ODPOVĚDNOST ZA VADY, REKLAMACE

Prodávající odpovídá Kupujícímu, že zboží při převzetí nemá vady. Zejména Prodávajícíodpovídá Kupujícímu, že v době, kdy Zájemce zboží převzal:

  1. má zboží vlastnosti, které si strany ujednaly, a chybí-li ujednání, takové vlastnosti, které Prodávající nebo výrobce popsal nebo které Kupující očekával s ohledem na povahu zboží;
  2. se zboží hodí k účelu, pro který si jej Kupující objednal nebo ke kterému se zboží tohoto druhu obvykle používá;
  3. je zboží v odpovídajícím množství
  4. zboží vyhovuje požadavkům právních předpisů.

Kupující je oprávněn uplatnit právo z vady, která se vyskytne u objednaného zboží vždy bez zbytečného odkladu poté, co vadu zjistil, nejpozději však v době dvaceti čtyř měsíců od převzetí zboží, to se však netýká: a) u zboží prodávaného za nižší cenu na vadu, pro kterou byla nižší cena ujednána; b) na opotřebení zboží způsobené jeho obvyklým užíváním; c) u použitého zboží na vadu odpovídající míře používání nebo opotřebení, kterou zboží mělo při převzetí Kupujícím.

IV. NÁSLEDKY VADNÉHO PLNĚNÍ

Je-li vadné plnění podstatným porušením smlouvy, má Kupující právo:

  1. na odstranění vady dodáním nového zboží bez vady nebo dodáním chybějícího zboží, pokud to není vzhledem k povaze vady nepřiměřené, ale pokud se vada týká pouze součásti zboží, může Kupující požadovat jen výměnu součásti; není-li to možné, může odstoupit od smlouvy. Je-li to však vzhledem k povaze vady neúměrné, zejména lze-li vadu odstranit bez zbytečného odkladu, má Kupující právo na bezplatné odstranění vady;
  2. na odstranění vady opravou zboží;
  3. na přiměřenou slevu z kupní ceny;

Je-li zboží vadné a takovou vadu lze považovat za nepodstatné porušení smlouvy, má Kupující právo na odstranění vady, anebo na přiměřenou slevu z kupní ceny. Není-li v těchto OP uvedeno jinak, platí pro úpravu odpovědnosti za vady a následky vadného plnění příslušná ustanovení občanského zákoníku.

II. E-SHOP

PROVOZOVATEL

Provozovatelem internetového obchodu na internetové adrese https://silviebugi.cz je Silvie Buganská, IČO 08573484. NEJSEM PLÁTCE DPH.

Tyto obchodní podmínky (dále jen „OP“) upravují vztahy mezi smluvními stranami kupní smlouvy, kde na jedné straně je výše uvedený provozovatel internetového obchodu Silvie Buganská (dále jako prodávající) a na straně druhé klient, fyzická nebo právnická osoba (dále jako kupující).

Kupující podáním objednávky potvrzuje, že se seznámil s těmito OP, a že s nimi výslovně souhlasí, a to ve znění platném a účinném v momentě odeslání objednávky.

Zboží lze nakoupit v internetovém obchodě na adrese https://silviebugi.cz,. Objednáním zboží vzniká mezi objednatelem a prodávajícím Kupní smlouva.

Prodávající požaduje úhradu kupní ceny před převzetím předmětu plnění (zboží) Kupujícím od Prodávajícího. Prodávající neuzavírá smlouvy, jejichž předmětem je opakované plnění.

Kupující má právo od smlouvy odstoupit (není-li níže uvedeno jinak), a to ve lhůtě čtrnácti dnů, která běží ode dne převzetí zboží, ( bez udání důvodu dle paragrafu 1832 občanského zákoníku č.88/2012 sb. ) přičemž toto odstoupení musí Kupující zaslat Prodávajícímu na adresu uvedenou ve: formulář pro odstoupení od smlouvy;
V případě odstoupení od smlouvy ponese Kupující náklady spojené s navrácením zboží, a jde-li o smlouvu uzavřenou prostřednictvím prostředku komunikace na dálku (například pomocí internetu), náklady za navrácení zboží, jen pokud toto zboží nemůže být vráceno pro svou povahu obvyklou poštovní cestou. Smlouva, resp. příslušný daňový doklad, bude uložena po dobu pěti let v elektronickém archivu Prodávajícího a v případě potřeby bude Kupujícímu zpřístupněna. V případě vrácení však musí být zboží nepoškozenénepoužité, čisté, v originálním a nepoškozeném balení a musí obsahovat veškeré dodací doklady (faktura – je zároveň dodacím i záručním listem, certifikát, dárkovou krabičku apod.). V případě nedodržení těchto podmínek nebude vrácení zboží prodejcem akceptováno.

JAK FUNGUJE NÁKUP V E-SHOPU

Rozkliknutím detailu zboží se zobrazí fotografie nabízené položky, detailní popis a aktuální cena. Ceny jsou konečné, včetně všech daní a poplatků, které musí Kupující pro získání zboží zaplatit, to se netýká případných poplatků za dopravné, dobírečné a nákladů na komunikace prostředky na dálku, které si hradí Kupující sám. Kliknutím na tlačítko Vložit do košíku se vybrané zboží automaticky přesune do nákupního košíku. Kliknutím na ikonu nákupního košíku se Vám zobrazí jeho obsah. Jednotlivé položky je možno ze seznamu jednoduše smazat (odstranit) kliknutím na tlačítko odstranit – křížek na levé straně. Pokud si přejete potvrdit objednávku, stiskem tlačítka pokračovat se dostanete k vyplnění Vašich kontaktních údajů (tyto údaje jsou nutné pro uzavření smlouvy, potvrzení objednávky). Po vyplnění Vašich kontaktních údajů zvolíte způsob dopravy (ČESKÁ POŠTA a.s. nebo osobní odběr v místě provozovny) a stisknutím tlačítka Přejít k pokladně se přenesete do Pokladny, kde můžete zkontrolovat či aktualizovat své osobní a dodací údaje. Stisknutím tlačítka Odeslat objednávku a potvrzením, že jste se seznámili s těmito OP a souhlasíte s nimi vzniká Kupní smlouva, která Vás zavazuje k platbě za objednané zboží.

Způsoby dopravy či převzetí objednaného zboží:

Přepravu provádí Česká Pošta s.p.. způsobem, který byl určen Kupujícím při objednávce. Kupující má možnost výběru mezi těmito způsoby dopravy zakoupeného zboží:

  1. Zboží doručujeme pouze prostřednictvím České pošty a.s. a jejíchslužeb zvaných Cenné psaní či Cenný balík. Vzhledem k povaze a ceně zboží je nutné, aby bylo zboží dobře pojistitelné. Cen dopravy je 130 Kč u zboží do 3 000 Kč u zboží do 500 g a pojištění do 100 000 Kč. Pokud Kupující nakoupí zboží v hodnotě vyšší než 3 000 Kč, dopravu neúčtujeme.
  2. Zboží si po domluvě můžete také vyzvednout osobně v místě provozovny na adrese Syllabova 60, Ostrava-Vítkovice. Tato možnost platí pouze po telefonické dohodě s provozovatelem e-shopu (+420 733 534568 nebo 777 990 567).

Způsob platby:

Kupující má možnost volby mezi těmito způsoby platby objednávaného zboží:

  1. Bankovním příkazem k úhradě – zákazník uhradí zboží převodem na účet naší společnosti (je nutné uvést správné číslo účtu, částku v Kč, variabilní symbol, datum splatnosti), po obdržení platby bude zboží neprodleně vyexpedováno. Fakturační adresa: Silvie Buganská, Arraská 1233/3, Ostrava-Zábřeh, 700 30. Číslo účtu: 28573484 / 5500. Účet je veden u Raiffeisen Bank. Jako variabilní symbol uveďte číslo objednávky.
  2. Okamžitým bankovním převodem pomocí vygenerovaného QR kódu, který obdržíte e-mailem při potvrzení objednávky a výzvě k platbě. (Zboží bude vydáno po připsání částky na účet prodávajícího).
  3. Hotově při převzetí v místě provozovny (zboží je možné uhradit hotově a převzít po domluvě termínu na adrese provozovny Syllabova 60, Ostrava-Vítkovice, areál MSD).

Potvrzení objednávky:

Po vyplnění všech potřebných polí Vás e-shop vyzve k potvrzení objednávky.

Kliknutím na nápis ODESLAT OBJEDNÁVKU Kupující souhlasí se všemi podmínkami prodeje (vyjadřuje souhlas s OP) a potvrzuje svůj nákup vybraného zboží a zavazuje se uhradit plnou částku za objednané zboží ve prospěch Prodávajícího. Následně je formou e-mailu informován o registraci objednávky Prodávajícím, čímž je objednávka zboží potvrzena a přijata ke zpracování.

Expedice objednávky:

Objednávky jsou odesílány maximálně do 3 pracovních dnů, kromě období Vánoc, kdy bývají objednávky z provozních důvodů odesílány až po Novém roce.  (Provozovatel tuto informaci vždy upřesní na stránkách a v emailech potvrzených objednávek).
Rezervace zboží Kupujícím, s požadavkem pozdějšího odeslání než je maximální lhůta odesláním Prodávajícím, je možná pouze v případě platby předem (Platba převodem nebo přes Platební bránu).

Zrušení objednávky:

I po objednání zboží (např. pokud dojde ke stisknutí tlačítka OBJEDNÁVKA ZAVAZUJICÍ K PLATBĚ omylem apod.) může Kupující svou objednávku zrušit a od smlouvy odstoupit, avšak musí tak učinit bez zbytečného odkladu. Objednávku lze zrušit tímto způsobem:

  1. telefonicky na číslech: +420 733 534 568 nebo +420 777 990 567 v pracovní dny od 8:00 – 14.00 hod (pro zrušení objednávky je nutno pracovníku naší společnosti sdělit číslo objednávky)
  2. e-mailem: sperk@silviebugi.cz (v e-mailu je třeba uvést číslo objednávky a výslovný příkaz ke zrušení objednávky)

Nepřevzetí objednaného zboží, není odstoupení od smlouvy. Tím, že spotřebitel nepřevezme zásilku, nezačíná automaticky plynout lhůta pro odstoupení od smlouvy. V případě, že nedojde k odběru objednaného zboží Kupujícím a Prodávající ani Kupující nevyužil práva odstoupení od smlouvy (které musí být písemnou formou), je Prodávající oprávněn požadovat na Kupujícím smluvní pokutu ve výši 200 Kč, jakožto náhradu všech nákladů na odeslání objednávky.

Obecné záruční podmínky:

  1. Prodávající odpovídá Kupujícímu za vady zboží, jež se na tomto zboží vyskytnou v průběhu záruční doby. Při koupi zboží v internetové prodejně platí stejné záruční podmínky jako při koupi zboží v „kamenné prodejně“. Tzn., že zboží zakoupené v naší prodejně má záruku 24 měsíců od data převzetí zboží, není-li výrobcem poskytnuta delší záruční lhůta. Lhůta 24 měsíců vyplývá z ustanovení § 620 zákona č. 40/1964 Sb. (občanského zákoníku).
  2. Záruka se nevztahuje na zboží poškozené nevhodným užíváním, mechanickým poškozením či opotřebováním.
  3. Prodávající zajistí vyřízení reklamace v co možná nejkratší době. Vyhrazuje si však právo možnosti využít zákonné 30denní lhůty pro vyřízení uznané reklamace ode dne přijetí. Záruční doba může být prodloužena o dobu reklamačního řízení.
  4. Vzhledem k povaze nabízeného zboží (ručně vyráběné originální a jedinečné šperky z drahých kovů osázené přírodními drahými kameny) není vždy možná v případě uznané reklamace výměna zboží způsobem kus za kus. Uzná-li prodejce oprávnění reklamace po zákonné lhůtě (Kupující má právo od smlouvy odstoupit (není-li níže uvedeno jinak), a to ve lhůtě čtrnácti dnů, která běží ode dne převzetí zboží, (bezudání důvodu dle paragrafu 1832 občanského zákoníku č.88/2012 sb.) a nebude-li možné vyměnit originální kus za totožný bez vad, dojde k vrácení úhrady za zboží zpět Kupujícímu v zákonné lhůtě.

Zvláštní případ odstoupení od smlouvy ze strany Prodávajícího

Prodávající má právo odstoupit od smlouvy nebo její části v těchto případech: zboží se již nevyrábí, zboží není momentálně k dispozici nebo se nedodává nebo se výrazným způsobem změnila cena dodavatele zboží. V případě, že Kupující zaplatil již část nebo celou částku kupní ceny za zboží, bude mu tato částka bezprostředně převedena zpět na účet, ze kterého byla uhrazena, nebo mu bude vrácena jiným mezi stranami dohodnutým způsobem.

III.OCHRANA OSOBNÍCH ÚDAJŮ

Osobní údaje Kupujících jsou chráněny před zveřejněním a jakýmkoli zneužitím, přičemž jsou používány výhradně pro zaslání objednané zásilky, pro komunikaci Prodávajícího s Kupujícím a jeho informování o připravovaných akcích či slevách. Přístup k údajům je umožněn pouze pracovníkům naší společnosti. Prodejce se zavazuje, že osobní údaje neposkytne v jakékoliv podobě třetí straně, s výjimkou případů, kdy tak stanoví zákon.

SDĚLENÍ KE SPLNĚNÍ INFORMAČNÍ POVINNOSTI (GDPR)

Silvie Buganská, IČ 08573484 („Správce“) zpracovává osobní údaje v souladu s Nařízením Evropského parlamentu a Rady (EU) 2016/679 ze dne 27. dubna 2016, obecné nařízení o ochraně osobních údajů („GDPR“) a dalšími právními předpisy.

Za účelem dotazů, objednávek zboží, zpracování a odeslání objednávek, archivace dokumentů jsou zpracovávány tyto kategorie osobních údajů:

– Identifikační a kontaktní údaje (jméno a příjmení, adresa pro zaslání objednávky zboží, bankovní číslo účtu v případě platby bankovním převodem, email, telefonní číslo)

Zpracování osobních údajů je nezbytné pro splnění smlouvy a pro splnění právní povinnosti.

Osobní údaje jsou získané přímo od subjektů údajů.

Osobní údaje bude Správce zpracovávat manuálně přímo prostřednictvím svých k tomu pověřených osob. Společnost může zpracovávat osobní údaje prostřednictvím zpracovatelů pověřených Správcem na základě smluv o zpracování osobních údajů.

Seznam subjektů/kategorií příjemců, kterým mohou být osobní údaje subjektu údajů zpřístupněny, Vám budou poskytnuty na vyžádání.

Osobní údaje bude Správce zpracovávat po dobu trvání právního titulu (splnění smlouvy, splnění právní povinnosti včetně archivace dle zákonné lhůty).

Subjekt údajů má právo přístupu ke svým osobním údajům zpracovávaných Správcem, jejich opravu nebo výmaz, popřípadě omezení zpracování, a právo vznést námitku proti zpracování.

Subjekt údajů má dále právo získat od Správce osobní údaje, které se subjektu údajů týkají a jež subjekt údajů Správci poskytnul. Správce na základě žádosti subjektu údajů poskytne subjektu údajů údaje bez zbytečného odkladu ve strukturovaném, běžně používaném a strojově čitelném formátu nebo je na žádost subjektu údajů poskytne jinému jednoznačně určenému správci. Toto právo se nevztahuje na osobní údaje, které nejsou zpracovávány automatizovaně.

Správce nemá úmysl poskytovat osobní údaje do třetích zemí.

Domnívá-li se subjekt údajů, že dochází k neoprávněnému zpracování jeho osobních údajů, může se obrátit se stížností na dozorový orgán, kterým je pro území České republiky Úřad pro ochranu osobních údajů (www.uoou.cz).

Kontaktní údaje Správce (údaje na možnost výmazu nebo opravy údajů subjektu):

SILVIE BUGANSKÁ, IČ 08573484, Arraská 1233/3, Ostrava-Zábřeh, 700 30

IV.ZASÍLÁNÍ OBCHODNÍCH SDĚLENÍ A UKLÁDÁNÍ COOKIES

Kupující souhlasí se zasíláním informací souvisejících se zbožím, službami nebo podnikem Prodávajícího na elektronickou adresu Kupujícího a dále souhlasí se zasíláním obchodních sdělení Prodávajícím na elektronickou adresu Kupujícího.

Kupující souhlasí s tím, že Prodávající bude zpracovávat tzv. “cookies” tak, aby usnadnil poskytování služeb informační společnosti, v souladu s ustanovením Směrnice 95/46/ES o účelu “cookies” či podobných nástrojů. Kupující souhlasí s ukládáním tzv. cookies na svém počítači. V případě, že je nákup možné provést a závazky Prodávajícího z kupní smlouvy plnit, aniž by docházelo k ukládání tzv. cookies na počítač Kupujícího, může Kupující souhlas podle předchozí věty kdykoliv odvolat. Kupující má rovněž možnost odmítnout, aby “cookies” nebo podobné nástroje byly ukládány do jejich koncových zařízení, např. tím, že spustí ve svém prohlížeči funkcionalitu anonymního prohlížení.

Závěrečné ustanovení:

Tyto obchodní podmínky jsou zobrazeny na webových stránkách internetového www.silviebugi.cz a je tak umožněna jejich archivace a reprodukce Kupujícím. Obchodní podmínky platí v tom rozsahu a znění, které je uvedeno na internetových stránkách Prodávajícího v den odeslání elektronické objednávky.

Odesláním elektronické objednávky stvrzuje Kupující Prodávajícímu, že se seznámil s těmito obchodními podmínkami a že s nimi souhlasí. Na tyto obchodní podmínky je Kupující dostatečným způsobem před vlastním uskutečněním objednávky upozorněn a má možnost se s nimi seznámit.

V Ostravě 1.1.2024